Knight OnLine Güncel Koxp - Koxp Yapımı- Programlama - USKoxp ...
Sitemize Üye Değilseniz Lütfen Üye Olunuz. Eğer Üye İseniz Giriş Yapınız... Sitemizdeki Linkleri Görebilmeniz ve Konulara Cevap Yazabilmek İçin İçin Üye Olmanız Gerekmektedir...



 
AnasayfaTakvimAramaKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 ChaosKoxp 1882. v3 | Dc Fix | Tpt Çalışması Yapıldı | seriCS eklendi kesinlikle çalışıyor |

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
bay72
Yeni Üye
Yeni Üye


Mesaj Sayısı : 16
Puanlar : 11390
REP : 0
Kayıt tarihi : 26/11/10

MesajKonu: ChaosKoxp 1882. v3 | Dc Fix | Tpt Çalışması Yapıldı | seriCS eklendi kesinlikle çalışıyor |   Çarş. Ekim 26, 2011 4:11 pm

ChaosKoxp 1882. v3 | Dc Fix | Tpt Çalışması Yapıldı | seriCS eklendi kesinlikle çalışıyor |
________________________________________
Belli Bi Süre Böyle Devam Edicez.
Konuyu Dikkatlice İnceleyin Lütfen Sonra Nie Atak yapmıyor Niye Skill Yüklemiyor Demeyi Idea n !

Version 0.3
seriCS eklendi
MultiClient Kaldırıldı (Bazılarında Tpt verıyormus)
Tpt Çalışması Yapıldı


Bazı Özellikler

SeriCS sadece bizde başka hiçbir koxp taçalışmıyor 

Oto Hp-Mp-Minor
Oto İntihar
Wall Hack
Speed Hack
Tuşla Town-İntihar Trade Red
Anti ice
Minor Fixer
Pet Çıkar
Fake Gb
Karakteri Sabitle
Oto Ts
Oto Login ( Chaos - Bdw-FT )
Koordinata Git
oto Kutu
Tüm Jobların Atakları ( Çoklu Skill)
Mob Ayarı
Atak Hızı
Saldırı Ayarı
Saldırı Kontrol
Zamanlı Skiller
Kurtarıcı Skiller
Party Skillleri
Oto Heal - Buff
Slot Kısıtlama
Gm Korunma
Oto Repair
Karakter İşlem
Oto Party Kabul
Oto Party Daveti
Chat Flooder
Anahtar Kelime
Oto İtem Alış
Oto İtem Satış
Chat - Exp Kayıt
De Buff Atak
Alan Atak
Yenilikler
Yeni Özellikler
Çoğu Özellikler Test Edildi Sorunsuz Çalışıyor.
Dc Büyük Oranda Fixlendi.


Koxpta Bulunan mevcut özelliklerin çoğu test edildi sorunsuz çalışıyor.
İlerleyen Zamanlarda Bot geliştirilerek yeni özelikler ekleme çalışmaları devam edicektir.


ChaosKoxp Kullanım Kılavuzu

Bot'un kullanımı çok basit piyasadaki botlardan pek farkı yok zorlanabileceginiz rota kaydetme olabılır onuda altta anlatıcam duruma göre kullanamadıgınız ozellıklerin anlatımını eklerim.

Rota Kaydetme İşlemi :
Şimdilik biz rotaları sizin için kaydetmedik. ilerliyen versionlarda belli başlı slotların rotalarını eklıceyeğiz.Ancak vaktimiz olmadığı içim şimdilik bu işlemi kendiniz yapacaksınız. zaten çok basit bi işlem ..

Arkadaşlar Rota İşlemleri menusune geldıgımzde ilk olarak repair yapacagımız npc ye tıklıyoruz ve menuden rota kaydetme işlemini başlatıyoruz. daha sonra slota gelip rota kaydetmeyi bitir diyoruz. daha sonra alt tarafta bı rota ismı yazıp rotayı kaydet butonuna tıklıyoruz. artık rotamız kaydedildı. tekrar bot un korunma bolumune gelip oto rpr seçenegini işaretledikten sonra rotamızı seçiyoruz ve Oto Rpr artık aktif. rotalar bı klasore kaydedıldır. yanı artık kaydettıgınız slot ıcın bı daha rota kaydetmenız gerekmeyecek oyuna vendetta koxp la gırış yaptıgınızda otomatık olarak aynı rotayı yukler...(Not : Sundiries ve potçu içinde aynı işlemi yapmak zorundasınız )


Çoklu Skill
Çoklu Skill Kullanımı Çok basit skill listesinin altında Çoklu Skill Aktif secenegini işaretlıyoruz ve karşımıza ikinci bir liste daha çıkıyor daha sonra bu listeden kullanmak istediğimiz skilleri seçip listenin üstündeki ekle butonuna tıklıyoruz ve tamam diyoruz. artık çoklu skill hazır


bu 2 ozellık kafanızı karıştırabilir diye şimdilik bunları ekledim duruma göre zorlandıgınız ozellıklerin anlatımları bu bolume eklenecektir..


Dc Süresi Hakkında

arkadaşlar ben dün dc testi yaptım ılk oyuna gırdım 5-10 dk dc verdım 2.ci girdim yıne aynı 3. girdiğimde 3 saat 21 dk oyunda kaldım ve dc yemedıgım halde oyunu kapattım. yani başta 1-2 dc yerseniz hemen üzülmeyin deneyin 20 dk yi geçince kolay kolay dc vermiyor.
Bot'u Kullanan arkadaşlar yorum yapıp dc sürelerini belirtirlerse çok seviniriz.


Tpt Hakkında

Şu ana kadar bir çok testte bulunduk. Ancak Tpt almadık . Kolay kolay tpt vereceğini zannetmiyoruz..

İNDİRME LİNKİ
[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
ChaosKoxp 1882. v3 | Dc Fix | Tpt Çalışması Yapıldı | seriCS eklendi kesinlikle çalışıyor |
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» İnsan Yapımı UFO'lar ve Dünya Dışı Teknolojinin Ele Geçirilişi
» VB 6 ile Basit Koxp Yapımı
» Kart satarken bug yapılıomu ????

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Knight OnLine Güncel Koxp - Koxp Yapımı- Programlama - USKoxp ... :: Knight OnLine Koxp - TBL & Bug - Hile :: Üye Paylaşım Koxp-
Buraya geçin: